? Gminny Ośrodek Kultury w Spytkowicach

"Podróżuj z plecakiem" Niepołomice

14 sierpnia została zorganizowana już ostatnia wycieczka z cylku "Podróżuj z plecakiem" z Gminnym Ośrodkiem Kultury. Tym razem udaliśmy się do Niepołomic. W tym niewielkim, uroczym miasteczku zwiedziliśmy Zamek Królewski, który niegdyś był rezydencją królów polskich. Ogromne wrażenie na dzieciach wzbudziło powstałe w komnatach zamkowych Muzeum Przyrodnicze, wykorzystujące eksponaty myśliwskie i łowieckie. Zobaczyliśmy tam zwierzęta z różnych zakątków świata, które wyglądały niemal jak żywe.

Potem udaliśmy się do Muzeum Fonografii gdzie poczuliśmy klimat minionych epok i poznaliśmy zapomniane już dziś urządzenia do odtwarzania dźwięku oraz historię ich rozwoju. Mogliśmy tam zobaczyć pierwszy fonografy, tubowe gramofony, radioodbiorniki, adaptery, telewizory itp. urządzenia. Na koniec tej niesamowitej wyprawy po świecie muzyki mogliśmy zatopić się w miękkich pufach i słuchać płyt winylowych. Pełni wrażeń i emocji udaliśmy się na lody, a następnie bezpiecznie wróciliśmy do domu.

Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice  Niepołomice